Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 22 Oktober 2011

Sedih :'(

Okay , nitez all , now aku tengah sedih . :'( Ape sebabnye ? Sebabnye , aku takut hilang sesuatu yang amat aku sayang . Aku takut aku akan jadi macam adik aku , Atyn . Aku tak nak , aku tak sanggup ~ Aku dah sayang dia mampat-mampat . Tak boleh nak cari pengganti lain . Dia tuh , SATU DALAM SEJUTA taw . Susah nak mencari . Mungkin ade sesetengah daripada korangg tao ape yang aku nak citerkan niyy ~ :( Kalau tak tao pon tapeh , just sit n shut up !
   Erm , tadi aku call dia , kitorang berborak lah macam biasakan , pastuh dia mintak aku nyanyikan lagu untuk dia , so , aku nyanyikan lah lagu yang dia suruh aku nyanyi , even aku tak tau lagu tuh ~ Lepas tuh , dia ade cakap , kalau dia dah tak ada , dia suruh aku cari yang lain . Aku cakap tak nak dan takkan ! Aku cakap tak mungkin aku akan jumpa lelaki sePERFECT dia yang pernah aku jumpa . Then , dia cakap akan jumpa jugak kalau aku terima . Tak mungkin ~ Aku tak nak , aku harap Allah panjangkan lah umur dia . Tapi kalau Allah lebih menyayangi dia , aku redha . Aku tahu dia akan hidup tenang di sisi Allah . Daripada dia hidup , menanggung kesakitan ! Erggghhhhhh !!!!!!!!
   Aku tak tahu sama ada aku boleh terima atau pun tidak , aku tak sekuat mana pun . Aku hanya insan biasa yang tak boleh lari dari segala suratan takdir . Andai kata Allah pertemukan jodoh kami di saat-saat akhir dia , aku akan bahagiakan dia . Aku tak akan sakitkan hati dia , even dia masih hidup pun , aku tak akan sakitkan hati dia ! N tadi , mase dah nak habis call tuh , dia mintak aku nyanyikan satu lagi lagu untuk dia , AISHITERU ~ Aku pun nyanyikan lah . Lepas tuh , dia cakap dia sakit kepala sangat-sangat , aku suruh dia rehat n dia pun ikut cakap aku . Sebelum kitorang nak letak tuh , dia ade cakap satu ayat yang dia tak pernah lafazkan dekat aku selame kitorang kapel , bukan tak pernah , tapi tak sestraight tadi . Dia cakap "SAYA SAYANG AWAK..." Aku dengan hati yang sedih pun jawab balik lah sepatutnye yang aku jawabkan , (paham-paham lah)
   Tipu lah aku kalau tulis blog niy , tak nangis , suke hati korang lah nak cakap aku niy cengeng ke , ngengade ke , tapi kalau korang ade kat tempat aku , korang nak buad ape ? :'( Hurmmmm ~



I don't feel like to sleep tonight ! I'm very afraid that he will leave me forever ! Ilysm sayangs <3 :'((
Sayang , even awak dah pergi , saya tetap sayang awak sampai bila-bila ~ Dan saya tak akan lupakan awak , awak seorang yang ada dalam hati saya niyy ! I WANT YOU TO KNOW THAT EVEN YOU CAN'T HEAR N SEE IN MY HEART SAYS ~

COPYRIGNHT AINUR NABILA !