Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 21 Oktober 2011

Adek aku !

   Assalamualaikum .. Hey , aku nak share something dengan korang sumer , aku dapat adek baru lagy , yang keempat . Kelima ? insyaAllah , akan datang , haha . Aku dapat adek lelaki lagy . Aku nak adek perempuan , tapy dalam mase yang same aku tak nak adek perempuan . Sebab , kalau aku ade adek perempuan t aku di pinggirkan . Kalau aku ade adek perempuan pulak , at least , aku ade kawan nak buat main main . :) Hurmm , ape ape jee lah , ape yang keluar dari perot mak aku , aku terime je lahh ~ :D



  Name adek baru aku niyy , AZIQ DAMIAN HARITH . Tak tao lah sedap ke tak , tapy aku berkenan dengan name AZIQ DAMIAN , sweet ! Ouchh >< haha . Niiy pic dia , bagy aku comel laa , kalau korangg , tak tao lah ~ Kalau korang rase tak comel , diam diam sudaa , tak payeh nak kecoh kecoh ! :D
COPYRIGNHT AINUR NABILA !