Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 22 Oktober 2011

Family aku :)

     Hey , aku sekarang tengah boring n tak tao nak buat ape , so , update blog je laa ~ :D
Niy akak sedare aku , name dia Eyka , FB name dia EYKA AMORE , add lah kalau nak kenal ! :)

Ini pulak , anak sedare aku , Muiz namenye , comel kan ? :D



Gerek rr rambut dia , kalah David Beckham ~ haha


Aku tengok muke dia , cam Amoii gituhh lorhh ~ hoho :o
Haa , lagy satu , badan dia pun cantik . Tinggi lampai meyh , cam model :D femes jemah ~ :D

Haaaa , gadis yang bertudung itam niy , akak Eyka , namenye Eyra , emak kepade Muiz :P dua-dua comel n sportingg lahh :D

N aku pon tak tao nak update ape , niy je yang aku dapat buat untuk saat ini ! Niy lah family aku yang paling aku rapat n sayang sesangat ! Niy belah mak aku . So , aku tak nak cakap banyak , aku nak tunjuk jee picture diorangg ~ Enjoy yahhh :D

COPYRIGNHT AINUR NABILA !