Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 7 September 2011

~ TAKOD ~ :(

Aku takod ,, aku takod nak pejam mate ~ sebabnye .. aku takod kalau aku bukak mate besok pagy .. DIA dah meninggalkan aku .. tinggalkan aku buad SELAME-LAMENYE ! Aku takod dengan perkataan to ..tapy apepon yang terjady ,, aku harus REDHA dengan QADA' dan QADAR .. same dengan ape yang dye cakapkan kat aku semalam .. Aku taktao same ade aku niyy kuat ataupon sebaleknye .. Sebelom niyy memang aku kuat trime semuanye ,, tapy kali niyy aku tak sure .. same ade aku bole terime dengan KEPERGIAN dye suatu hary nanty ataupon tak ... Aku dah sayang dye sepenoh haty aku ,, Aku tak maoo kehilangan dye .. Dye pesan kat aku ,, "Awak , kalau saye tibetibe menghilangkan diry , jangan mcg atau call ataupon cari saye ..  Aku dengan rase kecewa , tanye " Kenape takk ? Cube bagy sebabnye ~"
Dengan penoh perasaan aku menunggu dy menjawab , "Awak tunggu lah , satu hary nanty awak akan tao jugak .." Aku tanye "Biler ?" Dye pon jawab "Biler saye dah tadee @ menghilangkan diry .."
Aku tak dapat tahan ,, jatoh lha air mate aku niyy .. dah lame aku tak menanges disebabkan seorang lelaki .. hurmm .. biler dye dah cakap cmto .. aku menanges dan teros menanges ~ ~ haty niyy sedey sangat biler dy ckp cmto ..
Lepas to ,, dye suroh aku buad 3 permintaan .. aku pon buad lha permintaan ,, Permintaan pertama aku ialah ..
"1. Saye tanak awak tinggalkan saye.."
"2. Saye nak .. saye sentiase ade d haty awak .."
"3. Saye nak awak setia ,, baek ,, jujor ,, dan bertanggongjawab .. "
Dye pon jawab , "InsyaAllah ,,, " Then ,, Aku suroh dye pon buad permintaan .. so, dy pon buad lha permintaan ..
"1. Saye nak awak lupekan saye.."
"2. Saye nak awak benci saye .. "
"3. Saye nak awak sayang dekat orang laen..."
Akuu dengan rase berat haty menjawab .. "InsyaAllah .. " Tapy jaoh di lubok aty aku , yang aku takkan penuhi permintaan dy to .. TAK AKAN !
Malam to .. aku rase sedey sngt .. dengan adek ipa aku y saket dekat hospital .. Tapy , alhamdulillah .. sekarang dy dah semboh lepas dy dah harungi malam kritikal.. aku taktao dy saket ape .. y tao hanye papa .. pakcek n doktor saje .. hurmm .. name dye AMEER IZDHAM .. pkwe adek kesayangan aku ,, FATIN NAJWA ..
Berbalek kepade cerite aku tady .. Malam to aku tak dapat tido .. aku hanye mampu menanges dan meratapi naseb diry aku y akan kesunyian lagy suatu ary nanty .. aku tak harapkan ito berlaku .. dye pon same jugakk .. hurmm .. Kata-kata dye malam to .. tak dapat aku nak lupekan .. sampay sekarang maseh terngiang-ngiang kate-kate dy to .. Sekarang aku hanye mampu berdoa agar aku dengan dy tak akan DIPISAHKAN .. kalau terjadi ... biarlah Allah ambek nyawa aku ,, baru lha bole berlaku semua too ... ~~
           AWAK ! SAYE SAYANG AWAK SANGAT-SANGAT .. SAYE TANAK AWAK TINGGALKAN SAYE .. HANYE MAUT JE BOLEH MEMISAHKAN KITA ! SAYE SAYANG AWAK SHEIKH AKMAL HAKIM ! ! ! ! :(
COPYRIGNHT AINUR NABILA !