Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 20 Oktober 2011

Budak baru ! :D

Hey , dah lame tak update blog kan ? Erm , aku ade satu cerite nak kongsi dengan you all , HEHE , macam niy kesahnye bermule .
   First , aku bukak FB syg aku taw , then aku nampak yg syg aku niy ADD sorangg budak niy , namenye AMEER IZDHAM . Aku pon ape lagy , terkejot berok laa kann ? Sebab ape ? Sebab orangg yg bername AMEER IZDHAM yang aku kenal dulu dah meninggal , pastuhh tgok-2 ade FB pulak , aku pon ape lagy , ADD dye laa . Name penoh dye AMEER IZDHAM B. AMIN IRHAM , name dye dekat same dengan name arwah Meer :') , AMEER IZDHAM B. AMEER IRHAM . So , nak di pendekkan ceritenye , semalam dye accept aku sebagai rakan taw , dye ckp " Thanks add .. :) " n then , aku teros laa chat wall dengan dye , aku ngat dye sombongg , tapy rupe-rupenye tak ponn ~ HEHE ,
   Perangai dia dengan arwah pon same jee , seorangg pemalu , n lagy satu yang paleng ketare sangat , dye takkan call orang tuh selagy dye tak jumpe ~ Memang serupe dengan arwah laa :') Tapy ape pon , aku bersyukur sangat-sangat yang dia tak sombongg macam arwah Meer jugak ! Urm , mungkin arwah Meer pergy tinggalkan kitorang sebab niyy la kodd , :'D Semoga arwah tenang di alam sana di sisi Allah ~ Aminn .
   Then , dia ade call aku , cute laa kann care dia , suara dia , care dia ketawe , HAHA , ape pon dia perfect laa , :) N mungkin suatu hari nanty dia akan jadik pengganti arwah Meer tok Atyn , aku tak kesah ~ Dia call aku akak , padahal kitorangg same umor , tapy aku tua laa sebab aku lahir bulan 2 , dia bulan 4 . Kebetulan tarikh dia lahir same dengan tarikh Atikah monyongg tuhh , tapy , Ameer lahir dulu , Atikah kendian :P Mase dia panggil aku akak , aduhaii ~ HAHA , aku rasee seronok ponn ade , sebab tak penah ade budak lelaki yang same umor ngan aku panggil aku akak ! :D

            Niyy pic AMEER IZDHAM B. AMIN IRHAM ....
Comel kann ? :D HAHA , k laa , tuhh je tok hary niyy , bubye ^____^
COPYRIGNHT AINUR NABILA !